#saját márkás termékek


Aldi: A sajátmárkás termékeink mindenhol ugyanolyanok
 

Aldi: A sajátmárkás termékeink mindenhol ugyanolyanok

Semmilyen különbség nincs az Aldi több országban is forgalmazott sajátmárkás termékeinek minősége között, az üzletlánc által is árult, más nemzetközi márkák gyártói viszont maguk felelnek a minőségért – közölte az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. cég ügyvezető igazgatója.

MTI MTI


Tízből hét magyar észrevett valamit a hazai láncok polcain
 

Tízből hét magyar észrevett valamit a hazai láncok polcain

A kereskedelmi láncok saját márkás termékeinek piaca Nyugat-Európában a legfejlettebb, ahol a vásárlók a csomagolt napi fogyasztási cikkek vásárlásánál nagyjából minden harmadik eurót kereskedelmi márkás árukra költik - derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből. A magyarok több mint 70 százaléka szerint az utóbbi időben javul ezeknek a termékek a minősége.

MTI MTI

Ezzel tarol az Aldi és a Lidl
 

Ezzel tarol az Aldi és a Lidl

A spórolós fogyasztók számára egyre kevésbé számítanak a klasszikus márkatermékek, inkább veszik a diszkontok saját márkás élelmiszereit. Tavaly 345 milliárd forint értékben választották az áruház nevét viselő termékeket.

hvg.hu hvg.hu



Letarolják a saját márkás termékek a piacot
 

Letarolják a saját márkás termékek a piacot

Az Egyesült Államokban az élelmiszerboltok jelentős átalakuláson mennek keresztül. Míg korábban mindent egy helyen meg lehetett megvenni, addig ma már a fogyasztók legalább egy tucat helyen szerzik be a vásárolni kívánt termékeket. A saját márkás termékek pedig egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a vásárlásokból.

hvg.hu hvg.hu